News:

Simutrans Chat Room
Where cool people of Simutrans can meet up.

Haagse paaltjes

Started by cregeer1, December 08, 2011, 07:34:44 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cregeer1

weet iemand waar ik de paaltjes kan downloaden zoals als in den haag die naar beneden gaan als je er voor staat en dan weer naar boven

en hoe kan je een bus laten stoppen

- = bushalte
a = bus

--
aa


Combuijs 09-12-2011: graag de volgende keer een zinvolle titel aan je topic geven, "..." is niet zo heel informatief. Ik heb er maar "Haagse paaltjes" van gemaakt.

Combuijs

Quoteweet iemand waar ik de paaltjes kan downloaden zoals als in den haag die naar beneden gaan als je er voor staat en dan weer naar boven

Nee, die zijn er niet. Je kunt wel in beperkte mate "bewegende" gebouwen maken, maar voor dingen op wegen gaat dit niet. Bovendien is er geen spel-mechanisme waarmee ze reageren op het passeren van auto's.

Quoteen hoe kan je een bus laten stoppen

- = bushalte
a = bus

--
aa

Sorry, maar ik snap niet wat je bedoelt. Je kunt een bushalte maken die maar aan één kant van de weg staat, en die kun je dan twee naast elkaar plaatsen, maar of dat ook je vraag is, weet ik niet...  :o
Bob Marley: No woman, no cry

Programmer: No user, no bugs



cregeer1

als je 2 stops naast elkaar laat staan hoe ze achter elkaar stoppen

Isaac Eiland-Hall

Quote from: cregeer1 on December 09, 2011, 06:07:46 PM
als je 2 stops naast elkaar laat staan hoe ze achter elkaar stoppen

[NL] Alsjeblieft, neem de tijd om te schrijven uit volledig wat je bedoelt. Tot nu toe, doen veel van je posts niet veel zin. Maak het makkelijk voor ons om u te helpen, en we zullen veel meer kans om te kunnen helpen. Dus alstublieft, schrijf meer in detail wat het is dat u probeert te bereiken.

[EN] Please, take the time to write out fully what you mean. So far, many of your posts do not make much sense. Please make it easy for us to help you, and we will be much more likely to be able to help you. So please, write out in more detail what it is that you are trying to accomplish.

martin

Quote from: cregeer1 on December 09, 2011, 06:07:46 PM
als je 2 stops naast elkaar laat staan hoe ze achter elkaar stoppen

Voor zover ik weet gaat dat niet werken. Wanneer je namelijk twee (bus)stops achter elkaar / tegen elkaar aan plaatst wordt dit door ST gezien als één logische stop (je ziet waarschijnlijk ook maar één naam verschijnen bij de stop). De achterste (tweede bus) zal wachten tot de voorste weer weggereden is en dan stoppen op de plaats waar de eerste bus stond.
Je zou dit op kunnen lossen met "choose signs" maar dat is niet heel erg simpel en je moet wat ruimte hebben om het te bouwen.

Daarnaast is het verstandig om inderdaad meer uitleg te geven bij je vragen. Dan kunnen de andere leden makkelijker en gerichter antwoorden.