News:

Simutrans Sites
Know our official sites. Find tools and resources for Simutrans.

Nieuwe forum software

Started by Combuijs, November 25, 2011, 10:25:28 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Combuijs

Zoals jullie bij het inloggen gezien hebben is de software van het forum aangepast. Dat is vooral bedoeld omdat we nu beter bestand zijn tegen de wat intelligentere spambots.

Misschien heeft dit wat bijeffecten, zo zijn er klachten dat het forum niet meer in de goede taal verschijnt. Mocht je daar problemen mee hebben, ga dan naar forum.simutrans.com/index.php?action=profile;area=account . Bij mij stond de taal standaard op Albanees, hoewel het forum gelukkig gewoon in het Engels verscheen... (wel even bevestigen met je wachtwoord).

Verder zul je misschien de tijden heel vreemd vinden. Op forum.simutrans.com/index.php?action=profile;area=theme kun je het verschil met de standaard forum tijd instellen. De auto-detectie deed het blijkbaar niet zo goed, als je het verschil op 7 zet, dan ben je ook weer bij de tijd.

Verder kun je op forum.simutrans.com/index.php?action=profile;area=forumprofile aangeven welke talen je spreekt. Ik heb daar nu EN, DU staan, wat zou moeten betekenen dat ik met Engels en Nederlands uit de voeten kan. Je ziet dat daarna ook opduiken onder je gebruikersnaam.

(Na 23 edits lijken de verwijzingen nu te kloppen...)

Bob Marley: No woman, no cry

Programmer: No user, no bugs



Isaac Eiland-Hall