News:

Do you need help?
Simutrans Wiki Manual can help you to play and extend Simutrans. In 9 languages.

Jak začít s hraním ?

Started by Propi, March 08, 2011, 08:48:58 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Propi

Zdravím, hra Simutrans mě hrozně zaujala. Stáhl jsem si do ní už i vlaky ČD a moc mě hra baví. Zatím jsem neodehrál moc, jen jsem to tak prolétnul. Studuji střední Průmyslovku, zaměření silnoproud a trakce a proto mě to tolik baví.

Chtěl bych Vás poprosit o malý a stručný návod jak začít hrát!

PS: postavil jsem koleje s nástupištěm, návěstidly a nádražím, ale nešli mi tam nijak dát vlaky, kde a jak je mám koupit ?

Předem moc děkuji za stručný návod ! :police:

Eiffel

Tak si k tomu postav ještě železniční depo, v něm založ novou linku, přiřaď k ní loko a vagon. V případě, že v dosahu stanic jsou lidé chtiví cestování, tak začnou nastupovat.

Václav

Jen taková drobná poznámka: tohle není TTD, LM ani TG - kde se nádraží plní lidmi velmi rychle i bez přičinění MHD. Zde je vliv MHD na naplnění nádraží opravdu velký. Aneb - je třeba z města svést lidi pomocí tramvaje, trolejbusu či autobusu (nebo jednokolejky, ale ta je taková divná) na nádraží - jinak bude nádraží neustále prázdné - a vlak se nepohne (nebo se pohne, ale bude prodělávat).

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Propi

Jasně, děkuji za rady! Vlak už jezdí, jen si to tak zkouším co a jak než začnu hrát na ,,ostro"  :D Zatím se mi to moc líbí !

Václav

A hlavně si nastuduj (vyzkoušej) tunely. Budou se hodit.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Propi

Stáhnul jsem si nějaké vlaky, a vložil je do Simutrans\pak128\ ,ale bohužel mi jsou jen brejlovci (749,750..) ale třeba Krysa 151.. mi nejde a neobjeví se mi v depu ve vlakách, čím to může být ?  ???

Václav

1. elektrifikuj depo - prostě na ten kus trati, kde je postaveno depo dotáhni elektrifikaci - pokud se ti v depu nezobrazují ani jiné elektrické vlaky