News:

Simutrans Tools
Know our tools that can help you to create add-ons, install and customize Simutrans.

výběr přestupní zastávky

Started by kirchman, February 04, 2011, 10:33:27 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kirchman

Jsem nováček v hraní této skvělé hry a mám na Vás dotaz. Stavím systém pro přepravu cestujících podle skutečného systému, jak vypadá MHD reálně ve městěch. Vím, že pro potřepy Simutransu je ideální strukturovaný systém dopravy (jako na tomto obrázku http://k47.cz/obrazky/pc/sim-schema.jpg), ale já jsem chtěl si vytvořit reálný systém a narazil jsem na velký problém... Pokud existuje více přestupních uzlů, tak si cestující v Simutransu vždy vyberou ten nejvzdálenejší, což je z hlediska reality nepochopitelné. Příklad pro lepší pochopení: MHD v Praze pojedu ze zastávky Újezd do zastávky Palackého náměstí. V reálném světě pojedu z Újezda např. do zastávky Anděl, tam přestoupím a dojedu na Palackého. Ale v Simutransu cestující pojedou z Újezda např. tramvají č.9 do Sídliště Řepy a tam přestoupí na tramvaj č.10 na Palackého. Můj dotaz zní, jestli jde tento problém upravit někde v nastavení, aby cestující pro přepravu zvolili nejrychleší, případně nejkratší cestu k přestupnímu uzlu. Stavím poměrně dlouhé linky po městě s více přestupními uzly a cestující mi tam jezdí absolutně nelogicky... Díky za případné náměty.

Lubak91

Cestující jsou líní, takže se řídí počtem přestupů :D Takže je možné že by raději jeli třeba až do Užhorodu, pokud by ušetřili přestup...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

kirchman